The weekend

2009-05-18 @ 09:08:40
Godmorgon alla glada !
Skola som vanligt .. Har iaf haft en skön och trevlig helg . I fredags var jag med Jessica o Konny , vi körde runt i hans merca och så var vi uppe en sväng hos adde o josefin , sen träffade vi en gammal  vän .. Lördagen var lugn , solade nere vid sjönära , eller ja sjöbryggan som det heter nuförtiden, med jessica, malin o maria . Sen fikade jag med Wilsson på hennes jobb innan jag blev hämtad av jimmy och kollade melodifestivalen med han och danne . Sen skulle ja o jimmy hämta sara o janne på långholmen .. det vart en helvetesfärd , jimmy skrek på janne i telefon som var lite full och jag läste kartan och skrek att vi skulle åt helt andra hållet , haha . Men vi kom iaf till berga halv fyra på morgonen . Och igår så va rjag med maria , vi gick ner till sjöbryggan igen och solade och picknickade med malin , sen åt vi middag hos mig och promenerade hem till jesper, drack te, kollade parlamentet och lite halvt på Dejá Vu .

Ja det var väll en sammanfattning av min helg . Sitter som sagt i skolan och tråkar , funderar på vad man ska hitta på att fota idag .. later

Love,
Linda Furtenbach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback