Nattdopp, cider och jag har aldrig

2009-05-20 @ 17:01:52
Hemma , sitter och försöker plugga på min jävla samhällskunskaps hemtenta .. som skulle vara inne igår . Går inge vidare , mycket roligare att fördriva tiden med att läsa andras bloggar och bara lite slött knappa runt på internet . Nej , inget av det är speciellt kul . Ska iaf snart röra lite på arslet och ta ut stor bebisen på en promenix . Sen ikväll hade jag o wilsson funderingar på att sitta hemma hos henne med tända ljus och spela kort eftersom att vi hörde att det ska bli åska ikväll . Fast just nu ser det rätt dött ut på åskfronten , en massa sol istället =)

Igårkväll bestämde iaf jag,wilsson o jimmy att vis kulle grilla uppe hos han så vi gjorde det, super gott som vanligt! Sen åkte vi ner till isättravik hamnen och kollade på hans papis nya båt , fast ja o wilsson satt mest i solen o drack öl =) Sen när vi kom hem igen så fick jag o wilsson ryck och skulle bada näck i sjön , iiih vad kallt det var ! Men kul som fan , blev en varm dusch efter och sen blev det "jag har aldrig" i några timmar innan jag rå slocknade i sängen , härlig kväll .

Love,
Linda Furtenbach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback