Hos Jenny

2009-05-19 @ 12:54:03
Har pecis blivit torterad av Jenny , hah nej då men hon var snäll och noppade mina ögonbryn =) Behövdes , såg ut som wolverine .. Hur som helst så vaknade jag upp imorse med en mysig människa bredvid mig , sen mötte jag upp maria och följde med henne till ungdomsmottagningen för att hon skulle ta ut sin p-stav , men nej då hade den som bokade hennes tid trott att hon ville prata om att ta ut sin p-stav .. suck . Men men , hon fick en ny tid iaf . Sen tog vi bussen hem till Jenny och har druckit kaffe , fast maria åkte hem för ett tag sen .

Så nu funderar jag och jenny på vad vi ska hitta på .. tycker att det kunde ha varit sol idag så hade man kunnat bli lite brun kanske , men nej då ska det va grått och trist . Hoppas fan att det är fint väder på studenten ! Det är ju bara ca. 2 veckor kvar =) jippie , ska bli så himla kul . Få slippa skoläcklet . Fast slippa och slippa , jag har iåfs anmält mig till att plugga upp religion, psykologi och matte B i sommar .. kändes som att det ändå var ganska viktigt. Duktig flicka , haha

Love,
Linda Furtenbach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback