Company

2009-05-14 @ 11:31:10
Johanna kom nyss till skolan ! =) wiiie sällskap , hah.
Tänkte att jag ska gå hem efter skolan och plugga , japp jag ska plugga . väldigt ambitiöst .. Fast först ska jag nog fråga Johanna om hon vill dricka te och snacka skit . Vi har ju alltid så trevligt =)

However , tycker att det är respektlöst att lägga upp bilder på internet på andra människor där de gör "privata saker" , jag jag pratar om dig Tobie . Jag har inget att bli arg för eftersom att det inte är jag på bilderna men jag tycker att man kanske borde tänka sig för först . Jag kanske ska ta och lägga ut lite bilder på folks privata delar .. bara för att det är kul och jag kan! Eller inte , jag har ett samvete.


Provocerande?


Love,
Linda Furtenbach

Kommentarer

Postat av: Får inte veta

Jag har Orginal bilden =)

2009-05-14 @ 22:01:20

Postat av: Får inte veta

Jag har Orginal bilden =)

2009-05-14 @ 22:03:05

Postat av: Anonym

USH, hängpattar i dess värsta form..

2009-05-14 @ 22:05:38

Postat av: Linda svarar

Inte lika hängiga som dina ^^

2009-05-15 @ 09:07:17
URL: http://furtenbach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback