Officielt en nörd..

2009-08-09 @ 21:32:59
Jobbet. igen.. har ännu en lång vakande natt framför mig.
Det är iåfs ganska skönt att jobba natt, lugnt och stillsamt (förutom när det springs omkring..) men efter ungefär halva natten börjar både tv:n och datorn att bli vääldigt tråkiga. Fast då finns ju alltid städningen kvar, men det är väll inte det roligaste som finns direkt.. men det håller en iaf vaken.

Pratade nyss med Wilsson, hon o jessiie skulle dricka öl.. nej jag är absolut inte ett dugg avundsjuk. Men men, sa iaf att de får tamefan dricka öl med mig imorgon också! :)

Imorgon kommer mariababe hem från cypern! Brun som en pepparkaka lär hon vara.. suck. Jag har mycket solande att ta ikapp den här/nästa vecka. Ska iaf bli kul att träffa darling igen . Och dessutom kommer Johanna hem från Norrland imorgon också =) Två flugor i en smäll !

Well, ska väll återgå till mitt tv tittande. Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback