Kvälls/natt inlägg :)

2009-08-17 @ 01:13:48
Ligger i sängen och kollar runt på datorn, har snott en massa bilder från facebook ;P

I fredags var jag,jimmy,wilsson,madde o marcus ute och seglade mitt i natten ! Vi började inte grilla maten fören tio i tolv.. hah. Roligt hade vi iaf =) Sen dagen efter när jag,jimmy o wilsson skulle åka hem så gick det väll inte direkt som vi hade tänkt oss... motorn la av och det var vindstilla i över en timma... men till slut kom vi hem iaf. Puh. Annars har jag inte gjort speciellt mycket den här helgen, drack lite bira med sandra,jessica,sophia o  tove igår , sen snålade ja o jess skjuts hem till henne och satte oss och babblade skit och åt smörgåstårta =P hah . Så idag har vi bara gjort så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. Fast jag har iaf färgat jess hår , skit fint om jag får säga det själv ;) Who's the best bitch!? Me of course , hahha

Är tvungen att använda min gamla telefon igen då laddaren till min Prada ligger hemma hos Brofjorden efter att jag sov där.. suck. Får ta och ringa henne imorgon och kolla om någon är hemma så man kan svänga förbi =) Sen hade jag faktiskt tänkt vara duktig och installera mobil programmet på datorn så att jag kan lägga in bilder från mobilen! Börjar bli rätt många nu...

Men just för tillfället får det duga med mina stulna bilder från facebook, lite bilder från vad jag har haft för mig i sommar och så ! Enjoy


Jag har solat och myst vid kanalen en hel del =)

Jag och mitt solsällskap på bryggan vid "Sjöbryggan"

Jag har haft mösspåtagning!

Skål! Mösspåtagning

Nästan hela klassen (mösspåtagning)

Lilla jag på studenten, påväg till Tommys

Utspringet på studenten!

Mysat och druckit öl med Sophia har jag hunnit med =)<3

Haft super mysiga kvällar med mina tjejor!<3

Ätit en massa mysiga middagar med mina älsklingar ! =)

Druckit öl och haft galet kul o mysigt i Rättvik !

Druckit ännu mer öl =P

Umgåtts med Sweetie<3

Druckit lite mera öl...

Solat och badat =)

Öl,öl,öl...

Lekt akrobat med Johanna och hennes mamma =P haha

Ja det var väll en ganska bra sumering av min sommar! Förutom detta har jag som sagt även seglat och åkt på lyxkryssning, jobbat arslet av mig och bara haft en super härlig sommar!! =)
Och nu håller vi flickor på att planera vår resa till Alanya i Oktober !!! Wiiie, jag hoppas på att alla åker med och att vi kan genomföra bokningen direkt efter löning =) Men nej, nu får det vara nog för idag. Ska ha möte med min chef imorgon också, hoppas på mer jobb till hösten! Wish me luck =)

Love,
Linda Furtenbach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback