Haha , inte igår!

2009-08-07 @ 06:53:58
Jahapp , här sitter man på jobbet klockan sju på morgonen .. slutar om en timma ungefär . Har jobbat min första vakande natt och var ganska nervös de första timmarna men det släppte och allt har gått jätte bra! Så om inte allt för länge får jag ta bussen hem och gå och läga mig.. känns inte så lockande att sova bort hela dagen men jag jobbar vakande i natt igen så jag har inte så mycket val direkt..

Men jaha , inga stora förändringar sen sist .. skönt att skolan är över och att jag äntligen kommit in i arbetslivet. Det är väll istort sett det jag har att säga för tillfället. Funderar på om jag ska kika om det finns någon smörgås jag kan knapra i mig..

Love,
Linda Furtenbach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback