Haha, hurtbulle!

2009-08-25 @ 00:10:34
Jahapp
, ligger nerkrypen i sängen med laptopen i knäet, är grymt trött..
Gick upp åtta imorse (fast jag är ledig) för att möta jessica nere i centrum vid nio. Hon var nämligen en ängel och följde med mig till lättakuten ! Var tvungen att gå dit då ja har fått ögoninflammation.. suck! Ser ut som ett jätte rött mongo öga, och inte får jag sminka mig fören på typ söndag!? Och äckel salvan/dropparna svider häst balle ! Japp, bara så att ni vet alltså.

Annars har jag fikat väldigt mycket idag =) kaffenarkoman ^^ javisst

Sen var jag världens hurtbulle och gick en jävligt rask promenad i en timma! Wihoo vad jag är stolt över mig själv. Keep up the good work girl ;) Och imorgon ska jag följa med Wilsson o Jimmy ut på promenad också, trevligt med sällskap, fast jag har iåfs inga problem med att gå själv med min musik ! =P Whatever.

Är bara tvungen att avsluta det här inlägget med ett jätte sött uttryck Sophia skrev till mig idag!
Pussilago <3 (var det inte übergulligt!!?!) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback