Ganska sådär väldigt trött..

2009-08-26 @ 01:44:06
Äntligen hemma! Känns som att min säng har skrikit efter mig hela kvällen =P Och ändå så sov jag jävligt länga imorse..hum.

Jaja, kom iaf nyss hem från täby. Tog med mig Wilsson hem till Sophia för att sy in hennes extensions, fan vad pillrigt det är! Men det blev iaf fint tycker jag, hoppas att Sophia blev nöjd också. =)

Annars har jag inte gjort något speciellt vettigt idag, var nere vid Jimmys båt ett tag, sen så lagade jag o wilsson lax och potatis med romsås till middag <3 mums mums! Mycket kaffe drickande idag igen..
Ska jobba ett mördarpass imorgon på 20 timmar.. börjar klockan ett imorrn och slutar nio på morgonen på torsdag..pain. Men men, jag tror iaf att jag får sova under natten? Så isåf så är det ju inte så himla farligt iaf ! =) money money money

Nej nu kallar JohnBlund! Bäst att lyda honom.. sussa gott sötnosar<3 Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback