ALANYA HERE WE COME!!!

2009-09-01 @ 00:52:56

Haha, har haft någon form av typ "fjärilar i magen" känsla ända sedan vi äntligen bokade den efterlängtade resan idag! Det blir verkligen av, och det känns så jävla skönt att ha det avklarat! Nu väntar bara det roliga ;)
Så lördagen den 3 oktober åker jag, wilsson, sandra och förhoppningsvis kanske också sophia :) till Alanya och är borta en vecka och bara njuter av värmen, shoppingen, alkoholen och varandra ! Ska bli så underbart sjukt jävla kul, endast 32 dagar kvar nu då.. wiie :D

Well, annars har jag inte gjort mycket idag, sov ända till klockan 13 , skönt . Sen nu på kvällen har ja o wilsson inventerat på papis jobb, extra cash you know ;)
Är ledig imorrn också, har inte planerat så mycket men några saker måste jag göra:

- Städa mitt rum (alla mina nyinköpta kläder ligger överallt)
- Färga utväxten (ser typ flintskallig ut?)
- Fixa naglarna (innan alla går av)
- Gymma/simma med Wilsson


Funderar på att messa Johanna och kolla om hon har lust att hjälpa mig med hårfärgingen :)
Puss på er sålänge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback